2010. február 24., szerda

Új ciklus



Úgy érzem, új ciklus kezdődik életemben. Nem tudom miért, de egyre erősebben érzem, hogy új és jó dolgok jönnek velem szemben. Állandó megerősítést kapok arról, hogy amit teszek jó, jutalmam, -a boldogság- soha nem marad el. Hol itt, hol ott, egy-egy személy, vagy történés formájában felbukkan, amitől jól érzem magam.

Sokszor jön felénk az életben egy-egy új dolog. Az ember sajnos olyan, hogy hajlamos az új dolgoktól félni. Nagyon fontos, hogy az új dolgok elé pozitív várakozással álljunk.

Én még nem tudom, mi az, ami kialakulóban van, de érzem az energiákat. Itt vannak körülöttem, és nagyon kellemes, pozitív kisugárzása van. Kíváncsian várom, mi az, ami felé a mostani történések visznek, kik azok az emberek, akik velem jönnek, és minek az előszele ez a tavaszi felpezsdülés.

Ezzel a tavasszal elengedek minden haragot, csalódást ami még a szívemben-lelkemben van. Annak helyét feltöltöm pozitív gondolatokkal. Most bombáznak engem ezek a pozitív energiák, s minden egyes ilyen pozitív energiával kilövök egy-egy régi csalódást :-)

És Kedves Barátaim! A VONZÁS TÖRVÉNYE csak akkor hat Rátok pozitív előjellel, ha Ti magatok is pozitív rezgést közvetíttetek a világegyetem felé. Hisz a VONZÁS TÖRVÉNYE akkor is hat, ha negatívak vagytok, csak éppen akkor olyan dolgok felé mentek, amit épp nem szerettek...

Kövessetek hát, és rezegjétek velem ezeket a pozitív energiákat, gondolatokat.
Én pedig pozitív várakozással állok azon történések előtt, amiket ugyan még nem látok, de határozottan érzek ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése