2010. február 4., csütörtök

Csakazértis! :-)



Hát igen, ilyen vagyok én. Akaratos, makacs, s ha valamit meg akarok csinálni, azt meg is csinálom. Természetesen tiszteletben tartva másokat, a körülményeket és a lehetőségeket. Most is ez történt. Nem bírtam és akartam feldolgozni, hogy elvesznek tőlem valamit, illetve megszűnik valami, ami nekem fontos. Ezért hát megoldottam, hogy működjön úgy, ahogy én szeretném.



Az ember életében egyik legnehezebben feldolgozható érzelem valaminek vagy valakinek az elvesztése. Sokszor felmerül bennünk a kérdés, tehettem-e volna még valamit? Ha úgy érzem, a dolgok irányításában nem tudok részt venni, akkor más megoldást kell keresni. Igen, szeretek aktívan részt venni mindenben, ami érdekel. S bizony vagyok annyira egoista, hogy a magam elképzelését akarom látni megvalósulni.



Lehet róla elmélkedni, jó vagy rossz tulajdonság, nekem ilyen a természetem, engem így rángatnak a félistenek :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése