2010. február 18., csütörtök

Állj meg egy pillanatra...


... és vedd számba már eddig beteljesült vágyaidat! Sokszor esünk abba a hibába, hogy elfelejtjük, mi jó is történt már velünk? Nos, ma amikor azt vártam, hogy Kedvesem hazahozza Fiúnkat, várva őket a cserépkályhánkba tüzet raktam és tápláltam azt. A tűz melege hozta a gondolatokat... Mi az, amire vágytam, és már megvalósult? Férj, Gyermek, Ház, Munka, ami eltartja a Családot. Jó egy pillanatra megállni a rohanó élet közepette és hálával lenni azok iránt a dolgok iránt, amik vágyként gyermekkoromban bennem voltak, s teljesültek. Ezért hát azt tanácsolom, állj meg egy pillanatra Te is, és gondold végig, mi az ami teljesült életedben. Nagyon jó érzés! S ha kevés dolog is van, amire ez igaz, akkor is koncentrálj ezekre, hiszen mindig jobb a pozitív dolgokra koncentrálni, mint a hiányokra.

Bejegyzésem képeként pedig egy kedves kis ismerősöm által rajzolt képet teszek be, akinek van egy álma, s remélem, hogy én is hozzájárulhatok ahhoz, hogy ez teljesüljön! Így legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése