2011. május 16., hétfő

Tudatunk félrevezeti érzéseinket

Személyes tapasztalatot mondok most el. A hétvégén a kertben napoztam. Éreztem, hogy valami "cirógat". Ösztönösen odanyúltam és "leseprő" mozdulatot csináltam. Utólag tudítosítottam magamban, biztosan arra gondoltam, biztosan egy hangya mászott fel a matracomra és mászkál rajtam. Elidőztem kicsit ennél a gondolatnál. Mit is éreztem? Amikor kedvesem alig hozzámérve kezével cirógat, vagy erotikus játék közben egy puha kendővel, pihével teszi ezt, azt érzékinek gondolom. Jóleső érzés, törődik velem, szeret, szerelmes belém. Amikor ugyanezt az érzést egy kis hangya váltja ki, automatikusan leseprem. Pedig tudom, hogy nem bánthat. A két érzés ugyanaz, mégis mást váltott ki belőlem. Milyen érdekes. A tudatom felülbírálta az érzésemet. Mivel tudtam, hogy Kedvesem nem lehet a cirógatás forrása, az érzéstől szabadulni kívántam.
Máskor is észrevehetünk hasonló dolgokat, amikor az érzést egy társadalmilag elfogadott konvenció megváltoztatja, még mielőtt tudatossá válna a dolog...

...Érdekes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése