2011. május 16., hétfő

Esszencia

Hihetetlen, csodálatos 3 napot töltöttem idegen emberekkel egy Esszencia szeminárium nevű kurzuson, amit Menis Yoursy vezetett, maroknyi lelkes csapatával. Már lassan több mint egy hete történt a dolog, s direkt hagytam élményeimet kissé lecsillapodni, mielőtt írok róla. Ennyire gyakorlatias útját saját érzelmeink megismerésének és feldolgozásának még nem tapasztaltam. Magam nagyon sok könyvet, filmet, mp3-at tanulmányoztam már a Valóm felfedezése során. Ez az egyik leglátványosabb, leghatékonyabb módja annak, hogy egy teljesen átlagember, - aki eddigi élete útján nehézségekkel találkozva elraktározta annak érzelmieit, s ezzel korlátozva mintegy magát nehezebben halad előre - végre felismerje és megszabaduljon azoktól a korlátozó hiedelmektől, amik nehezítik életét. Hálás köszönetem Menis-nek, aki a térininget vezette, az angyali hangú Klárának, aki fordított, az asszisztenseknek, akik segítették a hallgatókat a három napon át, és az összes résztvevőnek, akikkel csapattá formálódtunk a harmadik nap végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése