2011. május 20., péntek

Te döntöd el, hogy éled meg a Veled történő eseményeket

A tegnapi nap nagyon tanulságos volt számomra. 
Akad még 1-2 dolog az életben, ami nem érint kellemesen. Ilyen az egyik visszatérő munka, amit egy számomra nem túl kellemes személlyel kell évente elvégeznem. Eddig - bár mindig fejlődtem ebben a szituációban valamennyit, - általában dühösen végeztem ezt a cselekvést.

Tegnap reggel eldöntöttem, és hangosan is kimondtam az illetőnek: Ezt ma kedvesen, boldogan, hatékonyan és vidáman fogjuk megcsinálni, mert olyan jól érzem magam, hogy nem engedhetem meg hangulatom és érzéseim rossz irányba való befolyásolását. (A munkát meg kellett ugyan csinálni, de közben magamat választottam! Köszi Menis!)

Az illető kissé elcsodálkozott, mert tudta határozottságomat, a ehhez a munkához fűződő rossz érzéseimet, de meglepetésemre azt mondta: Rendben van, csináljuk ahogy akarom.

Az eredmény az lett, hogy vidáman, kedvesen és legfőképp gyorsan elvégeztük a tegnapi napra eső részt, és mára is maradt egy kevés. De már nem bosszant, hogy ezt kell csináljam. Szinte várom. Új dolgokat tudtam meg emberemről, elfogadtam Őt.

Ugyanezt végigcsinálhattam volna dühösen, mérgesen is. Csak rajtam állt, milyen érzelmekkel viseltetek. 

Nem sok ilyen kellemetlen cselekmény és személy van az életemben, de most megtanultam, mit is kezdjek vele. 

Elég egyértelműnek látszik így leírva, mégis kevesen választják ezt az utat. Pedig ajánlom Mindenkinek!

Menis! Hála Neked, most feketét szavaztam :-) 
Éljen az Esszencia!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése