2011. május 23., hétfő

SBS FORZA

Na ilyet is ritkán teszek! Illetve most először életemben. Beléptem egy rendszerbe, hogy vásárolhassak magamnak egy terméket :-)
Egyik ügyfelemnél jártam, amikor egy aranyos kis karkötőt vettem észre rajta. Kérdeztem, mi ez? Mire ő elmondta, amit eddig is tudtam Földünk rezgéséről, az alfa agyhullámokról, illetve arról, hogy ez a kis csecsebecse ezt beállítja testünkben. No jó, gondoltam magamban, ha ez tényleg így van, és tényleg csak alig 8 ezer magyar forint, akkor nekem ilyen kell. Gyorsan fogtam biofeedback készülékemet, azaz a testemet, és bemértem a rám mért hatását. Aki ismer, tudja miről van szó ;-)
Meglepően tapasztaltam a rám való pozitív hatását. Gyorsan rendeltem is egyet, illetve rögtön kettőt, mert gondoltam egyik kedves Barátnőmre, aki szintén szereti az ilyen dolgokat.
Vártam, izgatottan, majd megjött. Otthon már pálcával is rámértem, a hatás nem maradt el. Ez két hete történt. Azóta elválaszthatatlan barátok vagyunk, én és a karkötőm.
Konkrét tapasztalataim: Sokkal nyugodtabb vagyok. Nálam talán ez a legszembetűnőbb. Jobban fogadom a számomra nem túl kellemes szituációkat, kiegyensúlyozottabb, terhelhetőbb lettem. Még a gyermekem is megjegyezte egy beszélgetés alkalmával: "Anya, hogy nem vagy még ideges?" No nekem már ez megérte ;-)
Azóta már többen kérték tőlem, remélem hasonló jó tapasztalatokról fognak beszámolni. Majd jelentkezem még ezzel kapcsolatban.

Bátran ajánlom mindenkinek! S mivel nekem nincs időm az üzleti részével foglalkozni, szívesen segítek néhányótoknak regisztrálni ha van kedvetek. A cseh oldalon lehet ezt megtenni, én pedig pont ennyit tudok csehül :-) Ide kattintva éritek el az oldalt. Figyelem, ez cseh találmány, csak ezen az oldalon rendelt az eredeti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése