2011. május 24., kedd

Céljaink

Igen, erről sokat szoktam írni. Kell hogy legyenek céljaink, hiszen ezekért dolgozunk, teszünk, gondolkodunk. Ezek hajtanak Bennünket előre. Nagyon büszke vagyok Kisfiunkra, mert Ő ékes példája a célokkal rendelkező tinédzsernek. Én magam észre sem vettem, illetve nem tudatosult bennem a következő dolog: Nemrégiben egy kedves ismerősünk járt nálunk, aki bekukkantva kamasz fiúnk szobájába a szekrénye ajtajára nézve mosolyogva megkérdezte: Mi ez? Én pedig kicsit sem meglepettem mondtam: A Fiunk iPhone-ja.
Itt rögtön le is meredtek gondolataim egy pillanatra. Mekkora célfüzete vagy a gyereknek??? :-)
Hisz mindig is a szekrénye ajtajára ragasztotta ki azokat a dolgokat, amikre vágyott. Kivágta újságokból, s hogy mindig szem előtt legyen, egyenesen a szekrénye ajtajára tette.
Most sokkal kreatívabb volt, legyártotta az iPhone gombjait papírból, szép színes cetliket készített, s az egész szekrényajtó egy nagy képernyő, rajta azokkal az alkalmazásokkal, ami Neki fontos. Részletgazdag, igényes kidolgozás. Ráhangolódott a vágyott tárgy rezgéseire gondolataival. Büszke vagyok rá!!!!!!

Csak így tovább, Kicsim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése