2010. április 18., vasárnap

Rózsaszín esernyő


A minap autóban ülve várakoztam a piros lámpánál. Sokat járok arra, ismerem már a lámpák működését, tudom, hogy sok időm van. Bambultam, mint mindig néztem az embereket az utcán. Aztán hirtelen, mintha egy amerikai filmbe csöppentem volna, szinte lassítva láttam magam előtt a következő eseményeket: Csinos harmincas fiatalember jelenik meg, amolyan "vagány vagyok" típus, borostásan, divatosan kócosan hajjal. Magabiztosan lépked, de mosolyában van valami oda nem illő, valami édes, gyermeki. Nem illett össze hirtelen a vagánysága huncut már-már édesded mosolyával. Következő filmkockán elővillan a kezében egy rózsaszín, fodros esernyő. No mondom, itt valami tényleg nincs rendben :-)
1-2 másodperccel később egy autó eltűnik előle, s hirtelen nyilvánvalóvá válik minden. Bájos, óvodás korú kislányával kézenfogva sétált. Tudom,így banálisnak tűnik a dolog, de ott a piros lámpánál unatkozva mosolyt csalt az arcomra a kis történet.
S hogy miért írom le ezt? Persze, már megint a rezgések :-)
Az egészséges gyermek mindig boldog. Gyermeki boldogsága, rezgései átterjednek a vele együtt tartózkodókkal. S hiába a vagány, külső, egészen más rezgéseket közvetít.
Ugyanígy vedd magad körül pozitív dolgokkal, ha szomorú, csalódott vagy kiábrándult vagy, és Te is átveszed környezeted pozitív rezgéseit.
Hiszen ne feledd!!! Amit rezegsz, azt kapod vissza!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése