2009. október 20., kedd

A legfontosabb


Nekem a család. És ezzel akár be is fejezhetném a bejegyzésemet. Mindig vannak célok, amik teljesülnek. Előbb, utóbb, de elérem, megkapom őket. Néha nem pont úgy, ahogy szeretném, de ez is csak rajtam múlik. Legfontosabb a körülöttem lévők és a saját magam egészsége. Illetve a boldogságunk. Az összes többi csak ez után jön, és csak kiegészíti életünket. Ott vagyok, ahol szeretnek, megértenek, támogatnak, veszik javaslataimat és építő jellegű hozzászólásaimat. Megbeszéljük a lehetőségeket, s közösen döntünk. Nos, ez az én megfelelő életterem. És így jól is érzem magam. Minden szinten haladok előre, nőnek a lehetőségeim adódnak a fejlődéshez szükséges körülmények. Saját magam formálom világom, hisz azért születtünk, hogy megvalósítsuk önmagunkat. Ki így, ki úgy. Jó érzés tervezni céljainkat közösen, dolgozni a megvalósításán, s örülni a célunk felé vezető út minden egyes kövének, amire lépünk. Környezetem jó táptalaj elképzeléseim megvalósításához. Szépség, rend, kényelem, jó társaság otthon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése