2011. április 18., hétfő

100-szoros nap

Igen, ma is 100-szoros nap van. Már tegnap este felkészültem rá, rendezgettem gondolataimat, érzéseimet.
Reggel aztán felkeltem, még csak 10 perce szorgoskodtam, amikor hirtelen elment az áram. Persze nem estem kétségbe, hiszen csak annyi történt, hogy kisfiamnak nem melegszendvicset, hanem hideget készítettem, hajmosás után pedig csak törölközővel szárítottam meg a hajamat. Mindenesetre végigfutott a fejemben néhány gondolat, milyen sok mindent könnyít meg számunkra a mindennapokban az áram. Milyen természetesnek vesszük, hogy felkapcsolunk egy műanyag kapcsolót és világos lesz. Napokig tárolhatod a tejet, vajat a hűtőben, nem romlik meg. Bekapcsolod a számítógépedet, és blogolhatsz ;-).

Erre a 100-szoros napra az ELFOGADÁS-t céloztam meg, mint érzelmet, de mindjárt, így kora reggel kiegészült a HÁLA-val, ami minden nap alapérzelme kell hogy legyen.

A sokszor magától értetődő dolgokat csak használjuk, s nem gondolunk bele, mi volna nélkülük. Persze, hogy nem állna meg az élet, persze, hogy mindent meg tudnánk oldani nélkülük is, de velük azért könnyebb dolgunk van.

Ezért hát elfogadok mindenkit olyannak amilyen, és hálás vagyok azokért a dolgokért, amik körülvesznek és megkönnyítik a mindennapjaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése