2011. április 24., vasárnap

Húsvét - másként

Magam részéről, leszedném az ünnepről a sallangokat. A rengeteg italt, annak a késztetését, hogy mindenkit itatni kell. A pénzt, hiszen a mai gyerekek már azért locsolnak.... sajnos többek között az enyém is örömmel nyitja ki a tarisznyáját, de természetesen örül a csokinak és a tojásnak is.

Ha már adtak az embereknek egy olyan ünnepet, ahol együtt lehetnek szeretteikkel, töltsék hát együtt, szeretetben. Keresztényeknek nagy ünnepe ez, én csak a köré épült "iparágat" nem szeretem. Azt, hogy Húsvét kapcsán megint mindent el akarnak adni. És persze sok szemetet is, lásd rögtön a sonkákat, amik 600-8.000,- Ft/kg áron vannak :-( Atya Úr Isten, hogy mit esznek meg az emberek! Lökdősődnek a boltokban, szídják egymást, türelmetlenkednek, azt hiszik, a 2 napos ünnep alatt, ha zárva vannak a boltok, éhen fognak hallni :-(

Hát nekem ez a húsvét nem kell.

Én is kihasználom, pihenésre, együttlétre, kiülök a kertbe, meditálok kicsit a tavaszi napsütésben. Hozzám senki ne jöjjön locsolni, mert én nem szeretem. Viszont van időm olvasni, többet foglalkozni magammal. Szokás szerint gyújtok majd gyertyákat, ajánlok füstölőt, teszem a dolgom, ahogy szoktam. Kérem a pozitív energiákat, az áldást és a védelmet mindenkire és mindenre. Nálam nemcsak 2 ilyen ünnepnap van, nálam minden nap ilyen.

Szép Napot, Univerzum!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése