2011. április 22., péntek

Szeretet

Amikor annyi szeretetet kapsz, hogy majd túlcsordul rajtad, akkor muszáj továbbadni. Nem lehetünk olyan önzők, hogy megtartjuk magunknak. Én annyi szeretetet kaptam az elmúlt napokban, hogy szó szerint túlpörget. Meglepő módon olyan emberek "jelentkeznek" érte, akikre nem is gondoltam. Rengeteg ember van, akinek szüksége van a Tudásra, de sajnos nem is tudja, hol kell keresse. Sokszor azt sem tudják, hogy szükségük van rá. Aztán ha szóba kerül, röpködnek a kérdések, kerekednek a szemek.

Gondoltál már arra, hogy bizonyos dolgok az életben mindig megjelennek körülötted? Legyen az egy ember egy érzelem, egy gondolat, vagy akár egy esemény. Nekem sokszor van ilyen. Vissza-visszatérnek dolgok, én pedig keresem, hogy miért...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése