2009. november 28., szombat

Ecet

Hát mit mondjak, a hétvége egyik mumusa a takarítás, és azon belül is a fürdőszoba :-D
Hölgy társaim, kérlek támogassatok igenlésetekkel ;-)

Nos a minap egy idősebb hölggyel beszéltem, aki felhívta figyelmemet az ecetre. Régóta mindenféle fertőtlenítővel próbáltam a fürdőszoba minden zegét-zugát takarítani. Erre jött Ő, és javasolta, fogjak egy szivacsot, tegyek rá egyszerű mosogatószert, akár a legolcsóbbat is - zsíroldónak - majd dörgöljem át a kádat, s utána pedig ecettel simítsam át.

Hát mit ne mondjak meglepődtem! Eddig a Flóraszeptet ötnöttem a kádba deciliter számra, hagytam hatni, majd köhögések közepette súroltam vele át, hogy lejöjjön a zsíros szappan a felületről.

Most minden erőlködés nélkül sima mosogatószerrel áttöröltem, majd utána az ecet, és mindenhol fehérség, csillogás!!! Még a perem alatt is ;-)

Tehát kedves Hölgytársaim! Fenébe a drága szerekkel, amik akár 600 fújással is bírnak, és szennyezik a környezetet, jöjjön a természetes ecet, ami környezetkímélő, olcsó, és még a makacs vízkövet is leszedi!!!!!!

Hogy mennyire meg vagyunk vezetve a média által! :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése