2009. november 22., vasárnap

Barátok - és akik csak azzá akartak válni

Tinikorúak tették nekem fel a kérdést: Hogyan lehet még az ember 20 év után is szerelmes, és hogyan lehet a bohó fiatal éveket belecsenni a 30-as 40-es ... 80-as évekbe?

Magam is elcsodálkoztam a válaszon, ami spontán jött ki belőlem, és sok mindent megvilágított.

Az első gondolatom az volt, hogy tudjuk, ki az, akit az Isten is nekünk teremtett párnak, a napnál is világosabban látszik. Ezzel az emberrel nem kérdés a szerelem megmaradása akár évtizedek után is. Erről rengeteget tudnék beszélni, de az egy másik téma.

A másik, ami nagyon fontos, hogy azok az igazi Barátok, akik hangulattól, pénzügyi helyzettől függetlenül, bogarainkkal együtt szeretnek minket évtizedek után is. Egészen közel kerültem egy társasághoz évekkel ezelőtt, akik lehetséges igazi barátnak tűntek nekem. Ma már tudom, hogy csak bizonyos dolgokhoz kellettem, de ettől függetlenül a közös tevékenységek, a tudás, amit kaptam tőlük, összeköt. Mégsem igazi barátok, mert nem kellek nekik úgy ahogy vagyok, csak feltételekkel. És érdekből. Persze van mit köszönnöm nekik, amiért szintén hálás is vagyok, de egyben csalódott is.

Ezzel szemben vannak olyanok, akik tinikorom óta ismernek minden hülyeségemmel együtt. Elnézik az összes szélsőséges "marhaságomat", s támaszt nyújtanak olyankor, amikor más nem.

És hogy jön ehhez a fiatalság megartása? Hát nagyon egyszerűen: Ők azok, akikkel vissza tudok emlékezni azokra a dolgokra, amik örömmel töltenek el, s Ők azok, akikkel nap mint nap átélem a teljességet, a boldogságot.

A szerelem ezzel együtt a legfontosabb dolog, ami teljessé teszi az életemet. És hálával tartozom azért, hogy van egy férfi, aki mellett NŐNEK és fontosnak érezhetem magamat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése