2009. augusztus 5., szerda

Hála


Ez az egyik legjobb dolog, amit érezni lehet. Hálás vagyok, mert olyan emberekkel élek együtt, akiket valóban szeretek. Hálás vagyok, mert olyan helyen élek, ahol nagyon jó élni. Hálás vagyok, mert olyan emberekkel dolgozok együtt, akik sokat jelentenek számomra, és minden kapcsolatból tanulok, erőt merítek.


A reggeli első gondolatom mindig a hála. Miért ébrendjünk hálával? Mert jó hangulatba hoz. A hála az egyik legerősebb pozitív érzés. És miért legyünk hálásak? Ha másért nem, hát a kispárnáért, amit egész éjjel átkaroltál, hogy kényelmesen fekhess. A takaróért, ami lágyan ölelt át, hogy ne fázz. Az ágymatracért, ami egész éjjel tartotta testedet, hogy pihenhess... Hát ennyire egyszerű. De hálás vagyok a férfiért, aki mellettem van egész éjjel, s a gyermekért, akit szerethetek. Hálás vagyok a két lábamért, amikor kimászok az ágyból, mert vannak, és visznek...
Sorolhatnám még tovább, mi minden apró dologért lehetek hálás, rögtön ébredéskor.
Csak ezeket gondold végig minden reggel, s már jól indul a napod.
De leginkább hálás vagyok Istennek, mert mindezeket megadjan nekem. Kívánhatok bármit, csak rá kell hangolódni. Az Univerzum és Isten erőforrásai kifogyhatatlanok.
Induljon hát minden nap a hálával napod, hogy pozitívan láss neki a napnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése