2009. augusztus 11., kedd

Az élet tanít


Mire tanít az élet? Tehetjük fel magunknak a kérdést. Mindent, ami velünk történik, így vagy úgy, de mi magunk vonzzuk be saját életünkbe. Legyen ez akár egy véletlen baleset, egy rosszul tett lépés, vagy a lottó ötös. Nos nekem az előzőekben volt részem. A második még kicsit várat magára :-)

Néhány nap kényszerpihenőben részesültem egy rossz lépés miatt. Ezt pedig mindig komolyan kell venni. Az üzenet: lassíts, pihenj egy kicsit, legyél a családoddal! És valóban. Rengeteg gondoskodást, figyelmet kaptam. Köszönet érte Kedvesemnek! Örök hála neki, és az égieknek, hogy Őt küldték nekem.

Az ember sokszor elhiszi magáról, hogy csak úgy tud munkájának végére érni, ha rohan és megszakítja magát. Pedig csak el kellene magunkról hinni az ellenkezőjét. Igen, itt van a sok feladat, és pont elég időm van rá. Végére érek a listámnak úgy is, ha nyugodtan, egyiket a másik után veszem elő, csinálom meg. Ezzel párhuzamosan pedig azt a gondolatot kell magunkévá tenni, hogy nemcsak úgy tudjuk előteremteni a megélhetéshez szükséges anyagiakat, ha széthajtjuk magunkat. Pont elegendő pénzt teremtesz akkor is, ha csak a napi 6-8 órát dolgozod le. Ha pedig már azzal is azonosulni tudsz, hogy napi 4 órai kényelmes munkával el tudod tartani a családodat, akkor olyan munkád, ügyfeleid lesznek, amivel valóban elegendő lesz a 4 óra munka. Mindenki magának teremti meg a munka fajtáját, lehetőségét és hatékonyságát is, a saját gondolataival.


No jól elkalandoztam...

A lényeg most tehát egy kis pihenő :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése