2011. március 18., péntek

Feltöltődve

Van, hogy annyi minden történik, és forog a fejemben, hogy hozzá se tudok kezdeni leírni.
Most is így érzek. Az elmúlt hét történései és tanulságai lassan letisztulnak bennem. Jó, ha megerősítést kapunk arról, hogy amit csinálunk jó.

Kedves ismerősöm aura fotókat készít. Együtt töltöttünk egy délutánt és kipróbáltunk néhány dolgot. Érkezésünkkor, (utazástól elgémberedve) készítettünk rögtön aura fotót, mely mutatta a pillanatnyi állapotot. Várhatóan stresszes, fáradt voltam, kiegyensúlyozatlan csakrákkal. Majd elvégeztem egy "meridián zuhany" gyakorlatot, amit kineziológián tanultam, illetve mantráztam néhány percet. A Maha Mantrát választottam:

Hare Krisna
Hare Krisna
Krisna Krisna
Hare Hare
Hare Rama
Hare Rama
Rama Rama
Hare Hare

Az eredmény önmagáért beszél!!!

Kattints a képre, hogy nagyobb legyen.

Az első felvételen látszik a csakrák összevisszasága, van amelyik apró, van amelyik nagyon nagy, elmosódott szélekkel. A másodikon pedig a szép korong alakúak, közel egyformák. Az aura széle is határozottabb, gömbölyűbb.

Számomra ezek a "kísérletek" nagyon fontosak voltak, mert megerősítettek eddigi hitemben.



Ezer hála és köszönet Bozsó Zsuzsának. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése