2011. február 20., vasárnap

Hála és intelligencia

A hétvégén Egerben voltunk és a egri bhaktákkal egy fesztivál keretében ünnepeltük együtt az Úr Nityananda megjelenésének évfordulóját. Számomra mindig nagyon kedves ez az ünnep, amikor a közeli városokból összegyűlnek az emberek, és magukkal hozzák a murtikat is. Most is voltak szép számmal. A fotó sajnos elég rossz, telefonnal készült, de a lényeget visszaadja.
Szó volt a háláról, melyet új megvilágításban hallhattam ez alkalommal, és így szól:

Ahhoz, hogy valaki hálát érezhessen, intelligencia kell.

Milyen igaz is! Az ostoba emberek nem tudnak hálát érezni semmi iránt. Úgy gondolják, amijük van az jár nekik, illetve ha nincs meg valamilyük, sértődöttek, amiért hiányérzetük van.

Hálás vagyok érte, hogy ilyen nagyszerű emberekkel tölthettem ezt a délutánt.
Hálás vagyok, hogy képes vagyok érezni a hála érzését :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése