2011. február 2., szerda

Blog díj :-)

Ez aztán a megtiszteltetés! Blogger díjat kaptam. Nem is akárkitől! Krasznai V. Magdolna örvendeztetett meg ezzel a díjjal. Hálás köszönetem Neki ezért. Nagyon régóta olvasom a blogját, rengeteg útmutatást, segítséget kapok Tőle az életben, még akkor is, ha személyesen alig-alig találkozunk. Köszönöm Magdi! Szereteted ideért, és átölelt ;-)
Kinek is adjam tovább? Egy kedves Barátnőm, Barbara, aki számomra az állhatatosság, tárgyiasság és befolyásolhatatlanság mintaképe. Tisztelem erejét, amivel életét irányítja. A másik blogger, akit személyesen nem is ismerek, Hémangi, aki nélkül szegényesebb lenne konyhám. Nagyon sok receptjét használok nap mint nap. Ő igazán tudja, az étel nemcsak testünket táplálja, hanem lelkünket is. A harmadik díjat némi pirulással önmagamnak adom. Ismerőseim biztatására létrehoztam néhány hete egy kis csapatot, s nekik egy blogot, akik reggelente 1-1 pozitív gondolattal próbálnak önmaguk és mások segítségére lenni. Ez tehát Aranytükör. A többi blogot meghagyom, hogy onnan adhassam tovább.

A Kedvenc blog díj feltételei:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben kiteszed a Liebster Blogképet, és másold be ezt az útmutatót!
2.- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét,
3.- Ezután gondolkodj el, melyik 3-5 blog, amelynek továbbítani szeretnéd, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd egy hozzászólásban a jelölésről,
4.- Tehetséges, kezdő blogolókat részesítsd előnybe, ne olyanokat, akiknek több mint 100 követőjük van.

A Kreatív Díj feltételei:
1.- A díjat meg kell köszönni.
2.- A logót ki kell tenni a blogomra.
3.- Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4.- Tovább kell adnom 7 embernek.
5.- Be kell linkelnem őket.
6.- Megjegyzést kell hagyni náluk.
7.- El kell árulnom magamról hét dolgot.

Na nézzük a hét elárulandó dolgot.
1. Nagyon szeretem az életet. Szeretem azokat az embereket, akikkel kapcsolatban állok. Mindenki tanít valamie és örülök, ha én is segítségére vagyok valakinek.
2. Hiszem, hogy gondolatainkkal teremtjük meg valóságunkat, érzelmeink pedig útmutatók.
3. Van néhány kedvenc szavam: szeretlek, köszönöm, öröm, gondoskodás, hála, kérlek, szívesen... stb.
4. Nem vagyok egy nyelvész, de bámulom a magyar nyelv nagyszerűségét és mindig örömmel fedezek fel benne 1-1 újdonságot.
5. Kevesen ismernek igazán. Egy ember van csak, akinek maximálisan meg akarok felelni.
6. Kamasz fiam néha engem is kiborít ;-)
7. Szeretnék megtanulni zongorázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése