2010. január 19., kedd

A hang fénye


Az emberi hang különleges. Nincs két embernek ugyanolyan hangja. Olyan, mint az ujjlenyomat. Dolgoztam egyszer egy cégnél, ahol szervizeseket irányítottam, s a hibabejelentéseket telefonon fogadtam. Volt olyan ügyfél, akivel soha nem is találkoztam, csak a hangomat ismerte. Budapesti cégekkel való napi kapcsolattartásban is alakultak ki "hang-barátságok", majd a kapcsolat megszűnt úgy, hogy láthattam volna a hang tulajdonosát. Kialakul bennünk egy kép a hang tulajdonosáról, néha hamis, néha eltaláljuk. Sokan mondták már, hogy szép hangom van telefonban, megnyugtató, kellemes. Van egy barátnőm, akit sokszor csak azért hívok fel, mert hallani akarom a hangját. Fényes hangja van. Nem tudom máshogy leírni, képzeljétek el. Mintha kellemes, meleg simogató napsárga fény töltené be a füleden keresztül a testedet. Egyébként is tündéri jelenség.


Sok ember nem foglalkozik a saját hangjával, pedig könnyű vele bánni. A legfontosabb, ami mindig legyen a hangodban: kedvesség és egy kis mosoly.



S ne feledd a telefonbeszélgetés végén odamondani: Legyen szép napod!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése