2010. január 14., csütörtök

A halak hitvallása 2010-re



Halak jegyben születtem. Krasznai Magdolna honlapján minden jegy mantrája megtalálható 2010-re. Nekem az enyém különösen tetszik!


Azt hiszem, minden reggel el kellene olvasni, megtanulni, elmondani :-)


2010-ben még erősebben tudok hinni magamban, a jó sorsomban és a pozitív változásokban. Semmi és senki nem akadályozhat meg abban, hogy egyre jobban érezhessem magam a bőrömben. Egészséges, szép, vonzó, sikeres, elbűvölő, szerethető és boldog vagyok. Egyre több okom van az elégedettségre. Érzem, hogy a bőség és a szerencse része az életemnek. Ezeket nap mint nap élvezhetem, ahogy a környezetem támogatását is. Hálás vagyok nekik. Sok biztatást kapok tőlük. Természetesen én is szívesen segítem és támogatom őket. Tudom, hogy azzal is segíthetek, ha meghallgatom őket. Szeretettel és gyengédséggel veszem körül őket, és pont azt kapom vissza, amit adok, így ez az évem csupa jót hoz nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése