2009. szeptember 16., szerda

Ismét a vonzás


Milyen érdekes, hogy pont tegnap írtam a kapcsolatokról, azokról is, akikkel nagyon ritkán találkozok, de sokat jelentenek számomra. Ezek után este kaptam egy telefonhívást, hogy a reiki avatásomat tartó nekem nagyon sokat jelentő hölgy - Krasznai V. Magdolna - érkezik városunkba, s családias körben tart egy kis bemutatót. Hát pont erre céloztam...


Annak idején említette, hogy van egy kis könyve, amiben a Neki fontos emberek, családtagok, barátok, ismerősök vannak feljegyezve. Reggeli kis "rutinja" alkalmával védelmet, reikit kér a kis füzet tartalmára, az abban szereplő emberekre. Nagyon sokszor gondolok arra, hogy én is részese vagyok minden reggel ennek az áldásnak. És persze Tőle tanultam sok mindent, hát nekem is van ilyen füzetem ;-)


Nem gondoltam mostanában olyan budapesti útra, ahol egy programon találkozhatnék Vele, hát mit hoz a Jó Isten? Idehozza nekem!
Ajánlom mindenkinek Magdi blogját! http://kvm17.blogspot.com/

Köszönöm!


2 megjegyzés:

  1. Drága vagy, és meghatók a soraid. Örömmel megyek Hozzád! És tényleg benne vagy minden reggel a szertartásomban.:-D
    A távolság nem számít, hanem ami az ember szívében van. De persze nagyon jó lesz személyesen is találkozni!
    Kívánom, hogy sok örömet hozzon az életedbe ez a blog! Jó érzés megosztani másokkal a meglátásainkat.
    Hála az internet lehetőségének, írok valamit a blogra, és percek múlva elolvassa egy tanítványom Ausztráliában. Most ott él, és nem tűnik nagyobb távolságnak, mintha Budán élne.
    Őrizzenek továbbra is az angyalok!
    Szeretettel: Magdi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon köszönöm!
    Vasárnap találkozunk :-)

    VálaszTörlés