2009. szeptember 2., szerda

És mégis...


Hihetetlen, de mégis működik. Anyagi világban éljük napjainkat. Ezért csak a számunkra látható dolgokról veszünk tudomást. Legalábbis legtöbben. Aztán vannak azért olyanok is szép számmal, akik mögélátnak a dolgoknak, vagy érzékelnek belőle valamit. Merjük már elhinni, hogy minden rezgés és merjük a pozitív rezgéseket vállalni. Hiszen nap mint nap emberek milliói a negatívat élik meg, rezgik folyamatosan, s ezzel vonzzák magukhoz a kellementlenséget mindenféle formában. Felejtsük el a "nem vagyok egészen jól", "voltam már jobban is", "nem mennek túl jól a dolgaim", "nincs pénzem", "szegény vagyok, mint a templom egere" stb. kifejezéseket. Hiszen ezzel csak még többet kapunk vissza ugyanebből. Fordítsd pozitívba ezeket az érzéseket! Köszi, egész jól vagyok! Alakulnak a dolgaim! Lassan rendeződik a pénzügyi helyzetem. Hazudnod nem kell magadnak. Csak érezd hogy megoldódnak a dolgok, itt a mában. Ezzel ezt vonzod magadhoz a jövőben. Ha minden megoldást a holnapban látsz, az soha nem jön el. Hiszen a holnap ismét ma lesz, és Te ismét nem a mában akarod megoldani a gondjaidat, hanem a holnapra bízod azt.
Nem kell tehetség ahhoz, hogy mindenben a jót lásd meg. Gyakorlás kérdése. Én mindig jobban érzem magam, ha inkább a jóra gondolok, mint a rosszra. Attól, hogy keseregsz, semmi nem oldódik meg, csak még többet kapsz a keserűségből. És ne feledd a bölcs mondást: "Minden rosszban van valami jó."
Viselkedj barátságosan, s barátok találnak meg. Gondolj a munkádra szeretettel, s jobbkedvűen végzed majd. Bánj az emberekkel emberségesen, s több ember segít majd Neked is, a legváratlanabb helyzetekben. Hát ennyire egyszerű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése