2010. november 12., péntek

Munkával teli hetek



Igazán hálás lehetek azért, mert az Univerzum rendesen ellát minket munkával. Ez persze azt is jelenti, kevesebb idő jut másra.

Egyre inkább azt veszem észre, hogy mind könnyebben találom meg a pozitív dolgokat körülöttem, még akkor is, ha mások az ellenkezőjét tapasztalják meg. Ezért fontos, hát a következő mondat: Teljesen mindegy, más milyen világot tapasztal meg, az nem az én világom. Az én világom az én tapasztalásom.

Nem a saját gondolataimat írom akkor, mikor a következőket fejtem ki, de sajnos nem tudom hol hallottam.

Az Univerzum olyan, mint egy nagy rádió adó. Mindenféle adás kering az éterben, s Rajtad múlik, melyik csatornára hangolódsz rá.

Hisz gondoljunk csak bele.

Ha autóban ülve rádiót hallgatunk, vagy tévét nézünk otthon, és egy olyan zeneszám vagy műsor következik, ami nekünk nem tetszik, egyszerűen csatornát váltunk. Keresünk egy olyan frekvenciát, ami kedvünkre van. Ezt kell tennünk hát önmagunkkal is. Rá kell hangolódnunk azokra a hullámsávokra, amik a mi rezgéseinket közvetítik, pozitív érzéseket adnak. S ha épp olyan csatornán vagy, ami rossz érzéseket kelt Benned, egyszerűen tekerd el a gombot és hangolódj másik adóra. Kell hogy ezt az egyszerű dolgot, amit a tévével és a rádióval meg tudunk csinálni, önmagunkkal is képesek legyünk megtenni. Hiszen sokkal jobb jó érzésekkel járni-kelni, mint egy negatív gondolat csapdájában szenvedni egész nap.

Persze kevés így beszélni róla. Olyan ez, mint a vallás. Kell hogy hallj róla eleget, olvass könyveket, társulj olyan emberekkel, akik hasonlóképp éreznek. Ezek a lehetőségek könnyebbé teszik dolgodat, s egyszerűbben tudsz majd fókuszálni azokra a rezgésekre, amelyek Neked jók. Én is ezt teszem nap mint nap :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése