2012. július 17., kedd

Felismerés



Sokat gondolkodom mostanában saját magamról, terveimről, céljaimról. Abban a nagyszerű élményben lehet részem, hogy egy elég erősen visszahúzó erő hiányzik most az életemből. Nélküle szárnyalok. Ha jelen van az életemben, akkor is élvezetes sebességgel tudok haladni, de így most tényleg semmi nem állíthat meg.

Tavaly szeptemberben volt egy bejegyzésem, Érzés címen. Igen, én akkor valóban hittem azt, hogy amit érzek, az valóra fog válni. 

Érdekes módon az idén februárban írt bejegyzésem címének szintén az Érzés-t adtam. Most visszanézve én is rácsodálkozom a dolgokra.

Látjátok, milyen fontos, hogy valóban úgy ÉREZZÜK, mintha már meglenne, amire vágyunk?

Hát örömmel jelentem, a mai nappal hivatalosan is sajátunkká vált a vágyott cél.
3 hónapja már, hogy elindultak a tényleges lépések, de papíron csak mára rendeződött a dolog.

Az élet türelemre, kitartásra és alázatra tanított.

Köszönöm! Hálás vagyok érte!


És csak most veszem észre, hogy nem is arról írtam, amiről akartam :-)
Semmi sem véletlen, ennek itt biztosan helye van.
Úgyhogy kezdem a következő bejegyzést is :-))))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése