2011. december 24., szombat

Angyali segítség



Utunkon végig angyalok kísérnek. Én mindig is úgy érzetem, jelen vannak az életemben. Fizikailag is. Mindig más ember személyében bukkannak fel mellettem. Most is vannak körülöttem, irányítanak, utat mutatnak. Aztán vannak olyan emberek, akiknek én vagyok az angyaluk. Lehet csak egy szavad kell, egy pillantásod, lehet Te nem is érzed úgy, hogy támogatsz, de mégis. Lehet csak meg kell hallgass valakit, vagy együtt kell igyatok egy meleg teát, kávét.

Ezért hát mindannyian angyalok vagyunk, s kell hogy segítsünk egymásnak. Mind a két szerep nagyon kellemes számomra. Nap mint nap megtapasztalom mind a két oldalt. Ha jól szétnézel az életedben, Te is fogsz ilyeneket találni. Még keresni sem kell. Sajnos nem vagyunk sokszor tisztában saját szerepünk fontosságával.

Így Karácsony tájt különösen sokan vágynak szeretetre, segítségre. Nézz körül, Te vajon segíthetsz-e valakinek?

Saját Magadnak viszont kérd most az Angyalokat, segítsenek utadon. És hidd el, támogatást kapsz majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése