2011. november 2., szerda

Támogatás



Van, hogy meg kell csinálnod bizonyos dolgokat valaki helyett, de vigyázz, hogy az csak útmutatás legyen. Nem végezhetjük el senki feladatát, a karmáját nem oldhatjuk meg. Én most olyan helyzetben vagyok, amikor más helyett kell elindítanom egy folyamatot, mert ha nem teszem... Mi is lesz ha nem teszem??? Féltem a körülöttem lévőket, a családtagokat. S mivel a félelem nem jó érzelem, teszek ellene.

Mindenesetre nem jó látni, ha a körülöttem lévők megbetegítik magukat a rossz érzelmek, és a rossz irány miatt, ahová tartanak. Egyetlen mód van arra ebben a pillanatban, hogy segítsek, ha utat mutatok. Ez most azzal jár, hogy kezembe kell vegyem az irányítást, de bízok benne, hamar látják majd az utat, és maguk mennek tovább rajta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése