2011. október 7., péntek

Inspiráció


Az inspiráció tulajdonképpen tudatalattink üzenete. Erre mindig nagyon figyelni kell. A tudatfelettink az a hely, ahol "az ISTENI-től vesszük az üzenetet". Szokták ez mondani megérzésnek is. Aki nem inspirációból, megérzésből cselekszik, az a múltból vett minták alapján hoz döntéseket. Az emlékeink mintájára hozott döntések pedig sokszor hibásak, mert az EGO által megélt és tárolt tapasztalatokra és érzelmekre alapszik...

Érdekes dolog történt most. "Online, Realtime".

Miközben ezeket a sorokat írtam, kezembe adtak egy ördöglakatot, amit soha nem láttam. Abbahagytam az írást, s elkezdtem próbálkozni a szétszedésével. 10 percig sem sikerült. Majd gondolataimat visszairányítottam előző soraimra, miközben tovább próbálkoztam a szétszedéssel. Eszembe jutott, az EGÓM mennyire sértve lenne, ha nem tudnám szétszedni ;-). Ezen jót mosolyogtam. Próbálkoztam tovább. Tudatosan kerestem a múltbéli mintákat, majd rájöttem, pont ellentétesen cselekszem írásommal. Kimondtam: hagyd a tudatos elmédet, és figyelj az inspirációra. Amint ezt kimondtam, szétesett a lakat :-))))

Most itt van külün-külön két darabban, s nem tudom, hogy szedtem szét!

Hát épp ez a lényeg. Nem kell tudni a módját a dolgoknak, csak figyelni kell az isteni irányításra, és megtenni!!!!!

Mekkora tanítás volt ez!!!!!! :-)))))))))))))))))))))))) Hálásan köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése