2010. június 5., szombat

Táplálkozás


Aki most úgy gondolja, átcsaptam gasztro-bloggernek, azt ki kell ábrándítsam, téved ;-)

Bár jómagam is olvasgatok gasztro-blogokat. Inkább mint szakácskönyvet. Hogy miért? Mert ezekben a blogokban nemcsak recepteket kapok, hanem írójának személyisége, életérzése is érződik a képernyőn keresztül. Több embert is ismerek ilyen módon, pedig soha nem is találkoztunk :-)
Bocs a kitérőért.


Hogy miért írok a táplálkozásról? A táplálkozást mint feltöltődést értem most. Hetek óta esett az eső, a természet megmutatta, mire képes. Embereket hozott össze a gáton, akik addig talán rossz szomszédok voltak. A természet ismét legyőzte az EGO-t. Ez passzol előző bejegyzésemhez.

Na de visszatérve. Végre mosásomat kiteregethettem a szabadba. Miközben álltam a napon és a tiszta illatos ruhákat rakosgattam, hirtelen elfogott a hála érzése. Köszönetet mondtam a napsütésért, a gyönyörű zöld kertért. A hetek óta sötét és esős idő után végre feltöltődhettem a nap sugaraival, melegével.

Táplálkoznunk kell, lelkileg feltöltődni akkor, amikor lehetséges. A fény az élet egyik alapja. Nap nélkül nem lenne élet a bolygónkon. Ilyenkor még jobban esik arcunkat felé fordítani.
Mindennapi életünkben rengeteg olyan dolog van, ami a naphoz hasonlóan feltölthet bennünket, de sokan nem veszik észre. A társad mosolya, gyermeked huncut pillantása. A katica a szélvédőn, amit óvatosan leveszel és a fűbe raksz. Az a pajkos bárányfelhő, ami egyik pillanatban szívre, a másikban pedig falevélre hasonlít. A bokor, ami mellett ha elmész, megsimogat. A kenyér, aminek roppanós héja betölti a szádat. A hab a kávén, amit élvezettel szürcsölsz.... És még sorolhatnám. Mindennapjaink tele vannak apró örömmel, s a sok apró öröm feltölt. Megtanít irányba fordulni. Abba az irányba, aminek végén célod áll. Határozottan, tisztán, ellentmondást nem tűrőn. Csak akkor juthatsz oda, ha ráhangolódsz. Annak pedig egyik alapja a feltöltődés pozitív érzésekkel.
Kedvesem azt mondja, Ő napelemes, ilyenkor töltődik :-)
Jó töltődést kívánok mindenkinek ezen a napos hétvégén!


A lelket nem lehet táplálni pizzával és hamburgerrel. A léleknek más kell. Szeretet, megértés, köszönet, hála. Ha lelkünket ilyen pozitív érzésekkel töltjük fel nap mind nap, jó úton haladunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése