2012. április 9., hétfő

Különleges alkalom

Siker siker hátán, élmény élmény után ér mostanában. Hálás köszönetem érte!

Megosztom most veletek legutóbbi különleges élményemet. Évek óta jelen vagyunk a debreceni Govinda Központ manta meditációin. Legutóbbi alkalommal én vezethettem a mantra meditációt! Igazán felemelő élmény volt. Mikor megérkeztem, kicsi volt a csapat, ezért bátran ültem le a harmónium elé gyakorolni. Aztán megérkezett Zolika aki a csapat hihetetlen dobosa. Bámulatosan játszik a mrdanga-n általános iskolás kora ellenére. Megkértem, próbáljunk együtt játszani, nem tudtam mennyire fog zavarni a dob. Aztán érkeztek még, és BarB elővett egy karatalt. Alakult a zenekar. 4-5 ember énekelte vissza a Maha Mantrát, én pedig egyre jobban éreztem magam a dologban. Lelkesedésemet csak a központot vezető házaspár megérkezése torpantotta meg néhány pillanatra, amikor is izgalmat kezdtem érezni játék közben. De Ők támogatásukról biztosítottak, sőt tanácsokkal segítettek.


Volt pillanat, mikor annyira elérzékenyültem, hogy nem tudtam énekelni. S persze belebakiztam néhányszor a billentyűk nyomogatásába is. Tipikusan a "megszűnik körülöttem a Világ" érzésem volt.

Biztosan lesz még erre alkalmam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése