2011. június 7., kedd

Talán mert nincs szükségem rá...

Kitaláltam valamit. Aminek a megvalósításán dolgozok. Ma próbáltam rá igénybe venni külső segítséget. Megkértem egy kedves ismerősömet, jöjjön el, és vállalja be egy részét a dolognak. Lelkesedésre számítottam, örömteli fogadtatásban, mert másnak is szolgálatot teszünk majd ezzel. De nem így lett.

Gondolkodtam... lehet nincs szükségem ebben segítségre, én fogom megcsinálni...

Sokszor nem is gondolunk arra, talán Mi Magunk is képesek vagyunk bizonyos dolgokra. Veszem tehát az önbizalmamat, és átgondolom hogyan is fogom csinálni. Persze ez erősen a jövő zenéje, de a lényeg, az üzenet számomra: Nincs szükségem másra ahhoz, hogy céljaimat megvalósítsam. S ha mégis, majd bevonzom magamhoz azokat az embereket, akik majd segítenek, ha szükség van rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése